پیام بازیکنان ایران روی تخته وایت برد رختکن
ما بازیکنان تیم ملی ایران میخواهیم این جمله را به شما بگوییم: خیلی ممنون برای همه چیز. شما را در بازی بعد میبینیم. از طرف تیم ملی.
تیم ملی روز هشتم آذر در ورزشگاه الجنوب برای صعود برابر آمریکا قرار میگیرد.
@varzesh3