روزبه چشمی پس از پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سمت فیفا انتخاب شد.
"اول به همه تیم تبریک میگویم. در بازی اول فشارهای زیادی بود. قطعاً اگر برابر انگلیس این فشارها نبود آن نتیجه را نمیگرفتیم. سپس با صحبتهای کادر فنی و عملکردی که داشتیم توانستیم امروز سه امتیاز را بگیریم. این هم به دلیل همبستگی و همدلی تیم بود که توانستیم نتیحه بگیریم.
یکسری فشارها اگر فوتبالی باشد به خاطر اینکه روز خوب یا بد داریم طبیعی است اما اگر به ناحق بخواهیم کاری کنیم جالب نبود. قضاوت عجولانهای روی من شد که منطقی نبود. هم تیمیهایم، خانواده و تمام اعضای تیم ملی کمک کردند تا تنها من فقط گل بزنم. همه آنچه دیدیم لطف خدا و تلاش بچهها بود."
@varzesh3