🔺رييسجمهور ويتنام نوروز را به رييسجمهور ايران تبريک گفت
رئیسجمهور ویتنام عید نوروز را به رئيسجمهور ایران تبریک گفت.
در بخشی از این پیام آمده است:
🔹به مناسبت عید نوروز، از طرف دولت و مردم ویتنام صمیمانهترین تبریکات را به شما و ملت ایران ارسال میکنم.
🔹 همچنین به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین ویتنام و ایران در سال ٢٠٢٣، آرزو میکنم دوستی و همکاری سنتی بین دو کشور بیش از پیش تحکیم و توسعه یابد./ رصد
@khabarfouri