🔺️گفتوگوی تلفنی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با کارکنان سکوهای گازی پارس جنوبی
🔹️محسن خجستهمهر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در تماس تلفنی با کارکنان سکوهای پارس جنوبی در لحظه تحویل سال، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو از تلاشهای کارکنان و نقش خانواده آنان در تولید حداکثری گاز قدردانی کرد.
@khabarfouri