#نشست_خبری
◾️استقلال - آلومینیوم
قوانین فیفا عوض شده؟ آنها 2 دروازهبان داشتند!
دستیار ساپینتو: چرا ما را میکشید؟
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1849334
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
شما نمیتوانید از من انتقاد کنید؛
رحمتی: داور آمده بود گردن تیم ما را بزند!
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1849323
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
ساپینتو: آلومینیوم نه یکی دو اتوبوس پارک کرده بود
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1849320
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
◾️هوادار - پیکان
این زمینها در شان لیگ برتر نیست؛
مربی هوادار: پنالتی صد در صد ما را نگرفتند
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1849338
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
زمان بردهای ما هم فرا میرسد؛
حسینی: داور تحت تاثیر بازی استقلال و فولاد بود!
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1849307
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
◾️نفت مسجدسلیمان - مس رفسنجان
کسب یک امتیاز برای نفت جای خوشحالی دارد؛
ربیعی: همیشه اینطور نمیماند، ماهم گل میزنیم
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1849337
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
بازیکنانم همدل و سختکوش بودند؛
مهاجری: با حداقلها جنگیدیم و امتیاز گرفتیم
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1849330
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
@varzesh3