🎙#نشست_خبری
اتلتیکو مادرید - رئال مادرید
🔸کنایه سیمئونه به رئال؛ دفاع کردند و 2 گل زدند👈🏼 (لینک خبر)
🔸اوبلاک: آنقدر بد نبودیم که به رئال ببازیم 👈🏼 (لینک خبر)
🔸آنچلوتی: اگر باانگیزهتر بودیم، دربی را پرگل میبردیم 👈🏼 (لینک خبر)
🔸کورتوا: میلیتائو به حرفم گوش نکرد و گل خوردیم 👈🏼 (لینک خبر)
🔸کارواخال: جنجال آخر بازی به سود ما شد 👈🏼 (لینک خبر)
اودینزه - اینتر
🔸اینزاگی: باخت دردناکی بود، من مسئول نتایجم 👈🏼 (لینک خبر)
مونزا - یوونتوس
🔸دیماریا: باخت یووه تقصیر من بود، ببخشید 👈🏼 (لینک خبر)
میلان - ناپولی
🔸پیولی: خوب بازی کردن برای میلان کافی نیست 👈🏼 (لینک خبر)
لیون - پاریسنژرمن
🔸گالتیه: نباید رفتار نیمار را سرزنش کرد 👈🏼 (لینک خبر)
برنتفورد - آرسنال
🔸آرتتا: از بازی آرسنال لذت میبرم 👈🏼 (لینک خبر)
@varzesh3