آمدم ۸-۰ ببرم شکست خوردم؛
گرایی: غرور؟ غرور کجا بود اشتباه کردم
محمدرضا گرایی، مرد یخی #کشتی ایران پس از قهرمانی در المپیک و مسابقات جهانی اسلو موجی از امیدواری را برای کسب قهرمانی جهان در بلگراد به وجود آورده بود اما او در فینال کشتی چهار بر صفر برده را به دلیل اصرار به کسب امتیازهای بعدی از دست داد و نقره گرفت. محمدرضا گرایی در گفتوگو با خبرنگار ما از دلایل شکست در فینال، انتقادات به فرنگی و محمد بنا و همچنین تلاش با برادرش برای کسب دو طلای المپیک پاریس برای ایران میگوید.
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1843997
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
@varzesh3