🎙#نشست_خبری
بایرن مونیخ - بارسلونا
🔸ناگلزمان: نیمه دوم بهتر شدیم و بردیم 👈🏼 (لینک خبر)
🔸نویر: لواندوفسکی بدشانس بود که گل نزد 👈🏼 (لینک خبر)
🔸ژاوی: مستحق باخت نبودیم؛ همه دنیا پنالتی را دیدند 👈🏼 (لینک خبر)
🔸پدری: بهتر از بایرن بودیم؛ این شکست منصفانه نیست 👈🏼 (لینک خبر)
لیورپول - آژاکس
🔸کلوپ: پیشرفت ما نسبت به بازی قبل چشمگیر بود 👈🏼 (لینک خبر)
ویکتور پلژن - اینتر
🔸 اینزاگی: رقابت با بارسا و بایرن دشوار است 👈🏼 (لینک خبر)
@varzesh3