#نشست_خبری رئالمادرید - لایپزیش
از خط حمله تیمم راضی هستم!
آنچلوتی: کریم، وینی و رودریگو را دارم؛ امباپه را نمیخواهم
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1843554
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
از 2017 یک کارت قرمز هم نگرفتهام؛
رودیگر: نمیدانم مهاجمان حریف را میترسانم یا نه!
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼
varzesh3.com/news/1843550
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
@varzesh3