🔺هراز برفی شد/ رانندگان از یخشکن استفاده کنند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا:
🔹️بارش برف در محور هراز آغاز شده است و رانندگان در ورودی به محدوده امامزاده هاشم دچار مشکل هستند و حتما باید از یخ شکن استفاده کنند تا از این محل عبور کنند.
🔹️روند تصادفات نسبت به روزهای اول طرح نوروزی شرایط بهبود را به خود گرفته است./باشگاه خبرنگاران جوان
@khabarfouri