🔺انتقاد بازیکن تیمملی روسیه از سفر به ایران:
🔹️ در غذا و اینترنت مشکلات زیادی داشتیم/ برای اتصال به اینترنت مجبور بودم در راهرو هتل بنشینم، درست مثل ۱۰ سال پیش در روسیه !
🔹️نیکلای کوملیچنکو: از نظر کیفیت محصولات ما در روسیه خیلی بهتر هستیم. حتی نمیتوانم بگویم چند سطح بالاتر.
🔹️از نظر زندگی روزمره واقعاً زندگی در تهران را دوست نداشتم. صادقانه بگویم، همه چیز در سطح بسیار پایینی بود. آخرین بازی خود را مقابل ازبکستان در تاشکند انجام داده بودیم. آنجا سطح راحتی بالاتری وجود داشت اما در تهران، به نوعی در هتل به طور کلی مشکلاتی وجود داشت به ویژه غذا. از اینترنت هم که چیزی نگویم.
@khabarfouri