انفجار منزل مسکونی در روستای" قلعه سنگی" خرم آباد ۲ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خرم آباد:
🔹️ساعت ۳:۱۹ امروز چهارم فروردین ۱۴۰۱ سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با دریافت خبر این انفجار بلافاصله آتشنشانان ایستگاه شماره چهار واحد امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ به همراه معاون عملیات را به محل حادثه اعزام کرد.
🔹️بر اثر شدت این انفجار ساختمان به طور کامل تخریب شد که با حضور آتشنشانان محل حادثه ایمن سازی و اقدامات لازم در جهت خارج کردن مصدومان و فوتی های حادثه و تحویل آنها به آمبولانس حاضر در محل انجام پذیرفت.
🔹️متاسفانه در این حادثه ۲ نفر از ساکنان (مادر و فرزند دختر) جان خود را از دست داده و ۲ نفر دیگر (پدر و فرزند دیگر) دچار سوختگی شدند.
🔹️علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی نشت گاز شهری اعلام شده است.
@khabarfouri