🔺واعظی: بعد از دو سال، دولت نمیتواند دولت سابق را بانی اتفاقات قلمداد کند
🔹️محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی:وقتی حدود ۲ سال از عمر یک دولت میگذرد، نمیتواند کماکان دولت سابق را بانی اتفاقات قلمداد کند.
🔹️پیگیری برجام توسط دولت سیزدهم سندی بر حقانیت برجام است.
🔹️عضویت ایران در شانگهای نیز یکی از دستاوردهای دولت قبل محسوب میشود چنانکه یک سال قبل از عضویت رسمی ایران در این پیمان روحانی و ظریف در حال رایزنی برای عضویت بودند لذا فقط زحمت امضای این پیمان به دولت سیزدهم رسید./منیبان
@khabarfouri