🔺️خلف وعده وزارت صمت در واگذاری سهام خودروسازان به بخش خصوصی
🔹سال ۱۴۰۱ به پایان رسید، اما بر خلاف دیگر دستورات خودرویی رئیسی جمهور که در طول یک سال اخیر عملیاتی شد، واگذاری سهام ایرانخودرو و سایپا به بخش خصوصی از جمله موارد مهمی بود که به دلیل خلف وعده مسئولان وزارت صمت، به سرانجام خود نرسید.
🔹همزمان با خلف وعده مسئولان وزارت صمت، «حسین قربانزاده» رئیس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامهای به «منوچهر منطقی» معاون حمل و نقل وزارت صمت و «علی نبوی» رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از پایان مهلت آن برای واگذاری سهام تودلی ایرانخودرو و سایپ خبر داده بود و خاطر نشان کرد که این سازمان در راستای اجرای بند پنجم این تفاهم نامه، موضوع عدم اعمال حق رای ناشی از سهام را در سال ۱۴۰۲ پیگیری خواهد کرد.
@khabarfouri