ایلان ماسک در خبری بزرگ برای توییتر اعلام کرده که تقسیم درامد تبلیغات رو با کاربران شروع کرده.
طبق گفته ماسک از حالا درامدی که از تبلیغات در بخش کامنتهای یک توییت به دست میاد، با صاحب اون توییت هم تقسیم میشه. اما فعلا شرطش این هست که صاحب توییت حتما اشتراک Twitter Blue (که ماهانه بین 8 تا 11 دلار هزینه داره) رو خریداری کرده باشه.
هنوز جزییاتی دیگه ای در این خصوص مثل درصد تقسیم درامد، پیش نیازهای دریافت این درامد و غیره اعلام نشده ولی چنین قابلیتی توییتر رو به یکی از معدود شبکه های اجتماعی تبدیل میکنه که درامد تبلیغاتش رو با تولیدکنندگان محتوای خودش تقسیم میکنه. معروفترین اونها یوتوب هست که 55 درصد درامدش از نمایش تبلیغات روی ویدیوهارو با صاحب اون ویدیوها تقسیم میکنه.
TechTube
@Kafiha