🔺در گردهمایی بزرگ فروشندگان دیجیکالا با نام «ماراتن بلکفرایدی»، دیجیکالا استراتژی بزرگترین حراج سال را با فروشندگانش به اشتراک گذاشت.
🔺مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا، مسیر کسبوکار در ایران را یک ماراتن طولانی خواند و تأکید کرد که این مسیر ۲۰ ساله با همراهی ۴۶۶ هزار فروشنده ادامه دارد. احمد نقوی، معاون بازرگانی، با مرور چالشهای دو دهه تجارت الکترونیک، مسیر این ماراتن را طولانی و نفسگیر توصیف کرد.
🔺ژینوس روشندل، مدیرکل دیجیکالا بیزینس، نقش حیاتی تأمین کالای درست در زمان درست را کلید موفقیت فروشندگان دانست و سحر بختیاری، مدیرکل دیجیکالا ادز، ماراتن فروش را به رقابتی تشبیه کرد که برنده آن کسی است که مسیر را میشناسد و انرژی خود را مدیریت میکند.
🔺سعید حاجیزاده و علی فتوحی، راهبران تیم پلتفرم دیجیکالا، اهمیت زیرساختهای عملیاتی و محتوا، انبارش و اعتماد را ستونهای اصلی موفقیت در بلکفرایدی دانستند.
در پایان مراسم، دیجیکالا جوایز ویژهای به فروشندگان برتر اهدا کرد و اعلام شد که ۷ شمش طلا و یک سفر با کشتی کروز با یک همراه در هفتههای آینده به فروشندگان با مشارکت بالا و تخفیف، روزانه تعلق خواهد گرفت.
🔺اطلاعات کاملتر را اینجا بخوانید.
https://dgka.me/d5ZDyI